Monday, May 11, 2015


Zawgyi font
ခြန္ေန - Khun Nay

ဂ်ာနယ္တစ္ခုအတြက္ ေဆာင္းပါးတုိက႑မွာ ပထမဆုံးစေရးျဖစ္ခဲ့တဲ့
ပုိစ့္အေဟာင္းပါပဲ ။ မဖတ္ရေသးတဲ့သူေတြအတြက္ ျပန္လည္မွ်ေဝေပး
လုိက္ပါတယ္ ။

သင္ဟာကုမၸဏီ တစ္ခုမွာအေရးပါအရာေရာက္ တဲ့သူျဖစ္ေနၿပီဆုိရင္ေနာက္ ဝင္လာတဲ့ ဝန္းထမ္းေတြအေပၚ ဘယ္လုိဆက္ဆံ မလဲ၊ လုပ္ငန္းရွင္ေတြ အေနနဲ႔ ဝန္းထမ္းေတြကုိ ဘယ္လုိအုပ္ခ်ဳပ္မလည္း၊ဝန္ထမ္းအသစ္ေတြက
လည္းကုမၸဏီ အေပၚဘယ္လုိ ခံယူခ်က္မ်ဳိး ထားမလဲ ဆုိတာ အေရးၾကီး လာပါတယ္။

ဒီေအာက္ကစာေလးကုိဖက္ၾကည္႔လို႔ အက်ဳိးေတာ့ မယုတ္ေလာက္ဘူးလို႔ ထင္ပါတယ္။
သင္ဟာ ကုမၸဏီတစ္ခုမွာ ဝန္ထမ္းျဖစ္ၿပီဆုိရင္ သင့္ ေအာက္ငယ္သားေတြနဲ႔ သင္အထက္ လူႀကီးေတြကုိ ဒီလုိဆက္ဆံသင့္ပါတယ္။

1.Kindness(Willingness to help/Enthusiasm)
တစ္ေယာက္န႔ဲ တစ္ေယာက္ စာနာပါကူညီပါ၊ ကုမၸဏီရဲ႕႔အလုပ္ေတြကုိ စိတ္ပါဝင္စားစြာ ကူညီပါ၊ ဝန္ထမ္းတစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ ကုိယ္လုပ္ေန တဲ႔အလုပ္မွာ (Enthusiasm) စိတ္အားထက္သန္မႈ ရွိေနရမယ္၊ အဲဒီလုိပဲ လုပ္ငန္းရွင္ဟာလည္း ကုိယ့္ဝန္ထမ္းေတြအေပၚ (Kindness)သနားၾကင္နာမႈ ထားပါ။ စာနာပါ။ ဝန္ထမ္းေတြအေပၚ စိတ္ပါဝင္စားမႈရွိပါ၊ မိမိဝန္ထမ္းေတြ အေပၚ စိတ္အားထက္သန္မႈ(Enthusiasm) ရွိပါ။

2.Empathy(Priority/Flexibility)
ရရွိလာတဲ့ ေကာင္းက်ဳိးဆုိးက်ဳိးေတြကုိ (Empathy)မွ်ေဝ ခံစားပါ၊ လုပ္ငန္းရွင္န႔ဲ ဝန္ထမ္း(သုိ႔) ဝန္ထမ္းခ်င္း ဝန္ထမ္းတစ္ေယာက္ ကုိတစ္ေယာက္(Priority) ဦးစားေပးပါ။ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ (Flexibility) အေလွ်ာ့အတင္း ဆက္ဆံႏို္င္ရမယ္၊ အေကာင္းဘက္ ကုိေျပာင္းလြယ္ျပင္လြယ္တဲ့စိတ္ ရွိရပါမယ္။

3.Honesty(Reliance/Assurance/Ethical Behaviour)
ယုံၾကည္အားထားျခင္း ခံရေအာင္ (Reliance)ယုံၾကည္ထုိက္ သူ ျဖစ္ေအာင္ မိမိဟာဝန္ထမ္းေတြ အပၚ၊ဝန္ထမ္းေတြ ကလည္း လုပ္ငန္းရွင္ အေပၚရုိးသာမႈ (Honesty)ရွိရမယ္၊ မိမိလုပ္တဲ့ အလုပ္ေပၚေသခ်ာေၾကာင္း အာမခံခ်က္ (Assurance) ရွိရမယ္။ မိမိလုပ္ေဆာင္ခ်က္ ဟာသူတစ္ပါးရဲ ႔အားနက္ခ်က္ ကုိမခ်ႏွင္းမိပါေစႏွင့္။ လူက်င့္ဝတ္ႏွင့္အညီ (Ethical Behaviour) လုပ္ေဆာင္ပါ။

4.Distribution(Experience/Knowledge/Reality)
လုပ္ငန္းရွင္ေတြဟာ မိမိရဲ ႔ဝန္ထမ္းေတြအေပၚ၊ ဝန္ထမ္းေတြကလည္း တစ္ေယာက္ ကုိတစ္ေယာက္ မိမိ ရဲ ႔ေတြ႔အႀကဳံ (Experience)ေတြ ကုိ(Distribution) မွ်ေဝေပးႏုိင္ရမယ္။ အခ်င္းခ်င္း sharing လုပ္ႏုိင္ရမယ္၊
ၿပီးေတာ့ တစ္ေယာက္ကုိတစ္ေယာက္ မိမိရဲ ႔လုပ္ငန္းခြင္ဗဟုသုတ (Knowledge)ေတြကုိ ဖလွယ္ေပးရမယ္။ အဲဒါေတြ အားလုံးဟာ (Reality) အမွန္တကယ္ျဖစ္ရမယ္။

5.Respect(Courtesy/Positive Word Of Mouth/To be respected(loyalty)/Enthusiasm)
ဝန္းထမ္းတစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ မိမိဟာလုပ္ငန္းရွင္ အေပၚ၊ လုပ္ငန္းရွင္ေတြ လည္း ဝန္ထမ္းေတြအေပၚ (Courtesy)ရွိရမယ္၊ တစ္ေယာက္ကုိ တစ္ေယာက္ေလးစားမႈ(Respect)ရွိရမယ္၊မိမိရဲ ႔ေျပာဆုိမႈတုိင္းဟာ
အေကာင္းျမင္အေကာင္းဘက္(Positive Word Of Mouth)ျဖစ္ရ မယ္၊လုပ္ငန္းရွင္နဲ႔ဝန္ထမ္းေတြကလည္း တစ္ေယာက္ကုိ တစ္ေယာက္ အျပန္အလွန္ (Loyalty)သစၥာ ရွိရမယ္၊အဲဒါေတြ အားလုံးကုိ စိတ္အား ထက္သန္မွု(Enthusiasm)ရွိရပါမယ္။

6.Unity
ဒါေတြ အားလုံးကုိ ဝန္ထမ္းအခ်င္းခ်င္း၊ လုပ္ငန္းရွင္ႏွင့္ဝန္ထမ္း (Unity) အတူတကြ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မယ္ ဆုိရင္ေကာင္းေသာ ဝန္ထမ္း၊ ေကာင္းေသာလုပ္ငန္းရွင္ႀကီးေတြၿဖစ္လာလိမ့္မယ္လို႔ ယံုၾကည္ပါတယ္။

ခြန္ေန - Khun Nay

Unicode font
ခွန်နေ - Khun Nay

ဂျာနယ်တစ်ခုအတွက် ဆောင်းပါးတိုကဏ္ဍမှာ ပထမဆုံးစရေးဖြစ်ခဲ့တဲ့ 
ပိုစ့်အဟောင်းပါပဲ ။ မဖတ်ရသေးတဲ့သူတွေအတွက် ပြန်လည်မျှဝေပေး
လိုက်ပါတယ် ။

သင်ဟာကုမ္ပဏီ တစ်ခုမှာအရေးပါအရာရောက် တဲ့သူဖြစ်နေပြီဆိုရင်နောက် ဝင်လာတဲ့ ဝန်းထမ်းတွေအပေါ် ဘယ်လိုဆက်ဆံ မလဲ၊ လုပ်ငန်းရှင်တွေ အနေနဲ့ ဝန်းထမ်းတွေကို ဘယ်လိုအုပ်ချုပ်မလည်း၊ဝန်ထမ်းအသစ်တွေက
လည်းကုမ္ပဏီ အပေါ်ဘယ်လို ခံယူချက်မျိုး ထားမလဲ ဆိုတာ အရေးကြီး လာပါတယ်။

ဒီအောက်ကစာလေးကိုဖက်ကြည့်လို့ အကျိုးတော့ မယုတ်လောက်ဘူးလို့ ထင်ပါတယ်။
သင်ဟာ ကုမ္ပဏီတစ်ခုမှာ ဝန်ထမ်းဖြစ်ပြီဆိုရင် သင့် အောက်ငယ်သားတွေနဲ့ သင်အထက် လူကြီးတွေကို ဒီလိုဆက်ဆံသင့်ပါတယ်။

1.Kindness(Willingness to help/Enthusiasm)
တစ်ယောက်နဲ့ တစ်ယောက် စာနာပါကူညီပါ၊ ကုမ္ပဏီရဲ့့အလုပ်တွေကို စိတ်ပါဝင်စားစွာ ကူညီပါ၊ ဝန်ထမ်းတစ်ယောက် အနေနဲ့ ကိုယ်လုပ်နေ တဲ့အလုပ်မှာ (Enthusiasm) စိတ်အားထက်သန်မှု ရှိနေရမယ်၊ အဲဒီလိုပဲ လုပ်ငန်းရှင်ဟာလည်း ကိုယ့်ဝန်ထမ်းတွေအပေါ် (Kindness)သနားကြင်နာမှု ထားပါ။ စာနာပါ။ ဝန်ထမ်းတွေအပေါ် စိတ်ပါဝင်စားမှုရှိပါ၊ မိမိဝန်ထမ်းတွေ အပေါ် စိတ်အားထက်သန်မှု(Enthusiasm) ရှိပါ။

2.Empathy(Priority/Flexibility)
ရရှိလာတဲ့ ကောင်းကျိုးဆိုးကျိုးတွေကို (Empathy)မျှဝေ ခံစားပါ၊ လုပ်ငန်းရှင်နဲ့ ဝန်ထမ်း(သို့) ဝန်ထမ်းချင်း ဝန်ထမ်းတစ်ယောက် ကိုတစ်ယောက်(Priority) ဦးစားပေးပါ။ တစ်ယောက်နဲ့ တစ်ယောက် (Flexibility) အလျှော့အတင်း ဆက်ဆံနို်င်ရမယ်၊ အကောင်းဘက် ကိုပြောင်းလွယ်ပြင်လွယ်တဲ့စိတ် ရှိရပါမယ်။

3.Honesty(Reliance/Assurance/Ethical Behaviour)
ယုံကြည်အားထားခြင်း ခံရအောင် (Reliance)ယုံကြည်ထိုက် သူ ဖြစ်အောင် မိမိဟာဝန်ထမ်းတွေ အပါ်၊ဝန်ထမ်းတွေ ကလည်း လုပ်ငန်းရှင် အပေါ်ရိုးသာမှု (Honesty)ရှိရမယ်၊ မိမိလုပ်တဲ့ အလုပ်ပေါ်သေချာကြောင်း အာမခံချက် (Assurance) ရှိရမယ်။ မိမိလုပ်ဆောင်ချက် ဟာသူတစ်ပါးရဲ ့အားနက်ချက် ကိုမချနှင်းမိပါစေနှင့်။ လူကျင့်ဝတ်နှင့်အညီ (Ethical Behaviour) လုပ်ဆောင်ပါ။

4.Distribution(Experience/Knowledge/Reality)
လုပ်ငန်းရှင်တွေဟာ မိမိရဲ ့ဝန်ထမ်းတွေအပေါ်၊ ဝန်ထမ်းတွေကလည်း တစ်ယောက် ကိုတစ်ယောက် မိမိ ရဲ ့တွေ့အကြုံ (Experience)တွေ ကို(Distribution) မျှဝေပေးနိုင်ရမယ်။ အချင်းချင်း sharing လုပ်နိုင်ရမယ်၊
ပြီးတော့ တစ်ယောက်ကိုတစ်ယောက် မိမိရဲ ့လုပ်ငန်းခွင်ဗဟုသုတ (Knowledge)တွေကို ဖလှယ်ပေးရမယ်။ အဲဒါတွေ အားလုံးဟာ (Reality) အမှန်တကယ်ဖြစ်ရမယ်။

5.Respect(Courtesy/Positive Word Of Mouth/To be respected(loyalty)/Enthusiasm)
ဝန်းထမ်းတစ်ယောက် အနေနဲ့ မိမိဟာလုပ်ငန်းရှင် အပေါ်၊ လုပ်ငန်းရှင်တွေ လည်း ဝန်ထမ်းတွေအပေါ် (Courtesy)ရှိရမယ်၊ တစ်ယောက်ကို တစ်ယောက်လေးစားမှု(Respect)ရှိရမယ်၊မိမိရဲ ့ပြောဆိုမှုတိုင်းဟာ
အကောင်းမြင်အကောင်းဘက်(Positive Word Of Mouth)ဖြစ်ရ မယ်၊လုပ်ငန်းရှင်နဲ့ဝန်ထမ်းတွေကလည်း တစ်ယောက်ကို တစ်ယောက် အပြန်အလှန် (Loyalty)သစ္စာ ရှိရမယ်၊အဲဒါတွေ အားလုံးကို စိတ်အား ထက်သန်မှု(Enthusiasm)ရှိရပါမယ်။

6.Unity
ဒါတွေ အားလုံးကို ဝန်ထမ်းအချင်းချင်း၊ လုပ်ငန်းရှင်နှင့်ဝန်ထမ်း (Unity) အတူတကွ ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်မယ် ဆိုရင်ကောင်းသော ဝန်ထမ်း၊ ကောင်းသောလုပ်ငန်းရှင်ကြီးတွေဖြစ်လာလိမ့်မယ်လို့ ယုံကြည်ပါတယ်။

ခွန်နေ - Khun Nay

0 comments:

Post a Comment

လူငယ္စာေပ ၊ သုတ ၊ ရသ ၊ နည္းပညာ ၊ ဟာသ ၊ ထူးဆန္းေထြလာ သတင္းမ်ာကုိ
စုံလင္ေအာင္ ႀကဳိးစားတင္ဆက္ေပးသြားပါမယ္ ။

Advertisement

Advertisement

Advertisment

Ad

Advertisment

Contact Us

09420112050

တစ္ပတ္အတြင္းဖတ္ရႈမႈအမ်ားဆုံးစာမ်က္ႏွာ

Advertisement

Find Us On Facebook